Retourneren

Tevredenheid Gegarandeerd bij Nøble Furniture

Bij Nøble Furniture streven we naar de hoogste klanttevredenheid. Mocht je om welke reden dan ook niet helemaal tevreden zijn met je aankoop, dan kun je gebruikmaken van ons duidelijke en klantvriendelijke retourbeleid.

Retourtermijn

Je hebt 14 dagen de tijd om je product te retourneren, te rekenen vanaf de dag dat je het ontvangt. Als je een product wilt retourneren, stuur dan een e-mail naar info@noblefurniture.nl. Afhankelijk van de situatie kan het product worden opgehaald of moet je het zelf op de post doen.

Voorwaarden voor Retourneren

Voor een succesvolle retour is het belangrijk dat het product in onbeschadigde en originele staat verkeert. Let op de volgende punten:

  • Gebruikssporen of schade kunnen leiden tot een waardevermindering van het aankoopbedrag.
  • Retourneer het product in de originele verpakking, inclusief alle accessoires en handleidingen. Dit helpt ons om het product in goede staat terug te krijgen.

Retourkosten

Bij het retourneren van producten rekenen we een retourprijs, afhankelijk van de situatie:

  • Kies je ervoor om het product zelf te retourneren, dan zijn de retourkosten voor eigen rekening.
  • Je ontvangt gedetailleerde informatie over de retourkosten wanneer je een retour aanmeldt via onze mail (info@noblefurniture.nl), zodat je altijd precies weet waar je aan toe bent. (Houd er rekening mee dat de kosten voor het retourneren tussen de €10 en €25 kunnen liggen.)

    Verzendopties

    Je kunt je retourzending verzenden via PostNL of DPD. We raden aan om retourzendingen aangetekend te versturen voor extra zekerheid. Afhankelijk van de situatie is het ook mogelijk om gebruik te maken van onze ophaalservice. Neem contact met ons op om te bespreken wat het beste past bij jouw retour.

    Terugbetaling

    Zodra we je retour hebben ontvangen en gecontroleerd, zorgen we ervoor dat je binnen 14 dagen je terugbetaling ontvangt. Deze wordt gedaan via dezelfde betaalmethode die je bij de aankoop hebt gebruikt, tenzij anders overeengekomen. Houd er rekening mee dat je verantwoordelijk bent voor eventuele schade tijdens de retourzending. Als er schade wordt vastgesteld en deze niet vooraf is gemeld, kan er een waardevermindering worden toegepast.

    Klantenservice en Jouw Ervaring Telt

    Onze klantenservice staat klaar om je te ondersteunen met al je vragen over retouren. Bij Nøble Furniture doen we ons best om ervoor te zorgen dat jouw ervaring soepel en plezierig is. Heb je vragen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!

    Login

    Wachtwoord vergeten?

    Heb je nog geen account?
    Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.