Retourbeleid – Nøble Furniture

Bij Nøble Furniture streven we naar de hoogste klanttevredenheid. Mocht u om welke reden dan ook niet helemaal tevreden zijn met uw aankoop, dan kunt u gebruikmaken van ons duidelijke en klantvriendelijke retourbeleid.


Retourneren van uw bestelling

Houd er rekening mee dat de kosten voor het retourneren van het pakket voor uw rekening zijn. Hieronder vindt u meer informatie over het retourproces.

Belangrijke richtlijnen:

  • Zorg ervoor dat u het product goed verpakt in de originele verpakking, zodat alle onderdelen veilig zijn voor transport.

  • U bent verantwoordelijk voor eventuele schade die tijdens het retourneren kan ontstaan.

  • Als het product niet in originele staat bij ons aankomt, kunnen we de kosten hiervoor aan u doorberekenen.

  • Gebruik uitsluitend transparante tape (geen ducttape) om de verpakking dicht te plakken. Schrijf niet op de doos.

  • Bij beschadigde of niet-werkende producten die niet door de klant zijn veroorzaakt, ontvangen wij graag een foto van de schade per e-mail.


Hoe kunt u retourneren?

Zelf retourneren via een pakketdienst (zelf laten frankeren)

  1. Verpak het product goed in de originele verpakking.

  2. Meld uw retourzending aan via e-mail: info@noblefurniture.nl

  3. U ontvangt per e-mail het retouradres en een retourformulier.

    • Stop het retourformulier in de doos.

    • Indien u geen printer hebt, schrijf dan de volgende informatie over en voeg deze toe aan de doos:

      • Uw ordernummer

      • Uw naam

      • Retourreden

  4. Stuur het pakket via een pakketdienst naar keuze, zoals:

    • PostNL (inleveren bij een PostNL-punt en afrekenen)

    • DHL (online aanmelden en afrekenen)

  5. Vraag om een bewijs van afgifte en bewaar deze goed.

    • Wij zijn niet aansprakelijk voor schade of verlies tijdens het transport van uw retourzending.

  6. Nadat wij het pakket hebben ontvangen, wordt gecontroleerd of het aan de retourvoorwaarden voldoet.

    • Als dat het geval is, streven we ernaar om binnen 5 werkdagen het volledige bedrag terug te storten.

    • Mocht dit niet mogelijk zijn, dan ontvangt u het bedrag uiterlijk 14 dagen na uw retourmelding terug.


Retourvoorwaarden

  • Het product moet binnen 14 dagen na ontvangst bij ons teruggestuurd zijn.

  • Voor een vlotte verwerking vragen we u om de retourzending aan te melden via e-mail: info@noblefurniture.nl.

  • Het product mag alleen uitgepakt of gebruikt zijn in de mate die nodig is om te beoordelen of u het wilt houden.

    • U kunt het product bekijken zoals u dat in een winkel zou doen.

  • Het product moet in de originele staat en verpakking verkeren.

  • Het product moet onbeschadigd bij ons aankomen, zonder schade die tijdens transport of montage is ontstaan.

    • Zorg ervoor dat het goed verpakt is om schade te voorkomen.

    • Als het product beschadigd is, kunnen wij kosten in rekening brengen voor de schade.

  • Maatwerkproducten (zoals een bank in een specifieke stof, kleur of opstelling) kunnen niet geretourneerd of geannuleerd worden.

  • Bij kapotte of defecte producten ontvangen wij graag een foto van de schade per e-mail.


Heeft u nog vragen? Neem gerust contact op via info@noblefurniture.nl. We helpen u graag verder!

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.